fredag 3 december 2010

Gah igen!

Igår fick vi vara utan telefon och bredband igen och det är riktigt irriterande, men den här gången fixade dom det ju ganska snabbt i alla fall. Det är fortfarande massa snö ute och riktigt dåligt plogade trottoarer och övergångsställen, men jag och Malva har varit ute lite endån och när Danne har kommit hem efter 4 så har vi åkt ner till stan och handlat julklappar och en dag åkte vi till Janne banan. Det är riktigt skönt att komma ut! Nu är vi helt klara med i alla fall 2 personer :)
Idag ska jag och Malva gå bort till mormor en sväng, dom ska på julfest ikväll och hon skulle visa vad hon ska ha på sig :) (Måste ju vara lite smakråd ibland) Annars ska vi nog inte göra så mycket mer, jag misstänker att vi blir kvar där borta ett tag :)

Åhh idag längtar jag extra mycket efter att träffa min kusin som ska ha barn vilken dag som helst :D Det är så synd att det ska vara 27 mil emellan :/ Om hennes lilla bebbe vill komma idag så är det samma datum som Malva för idag är våran lilla älskling 5 månader <3

Jag är också super glad för en annan person :) E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar