måndag 27 december 2010

Min Duktiga Prinsessa :)

Malva börjar verkligen bli en stor flicka nu :) Hon är jätte duktig på att sitta själv utan stöd och vill sitta upp hela tiden när hon leker, ligga ner är ju skit tråkigt :P Det är så mysigt när hon sitter själv på sin filt och leker med sina leksaker :) Och igår började hon med att försöka kana sig fram på ändan :P Min mamma säger att min moster gjorde så när hon var liten ist för att krypa, så det kanske blir Malvas sätt också att ta sig fram på :p Och nu pratar hon som aldrig förr, och tykänns nästan ingenting längre och skrattar och är glad nästan hela tiden. När jag ska ge henne gröt så sitter hon och ler som bara den och när jag skrattar och ler tillbaka för att hon är så otroligt söt så skrattar hon och ler ännu mera :) Hon är verkligen jätte mysig nu, blir bara mysigare och mysigare hela tiden :) Och nu tror jag verkligen att det är tänder på gång också för hon biter och tuggar hela tiden och igår när jag skulle ge henne mat från bröstet så bet hon till så att jag skrek högt! Aj aj vad ont det gjorde. Men Malva bara tittade på mig och sen fortsatte hon att äta :P Just då var jag verkligen glad över att tänderna inte har kommit upp än, men det dröjer nog inte länge nu skulle jag tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar