torsdag 30 december 2010

2010

Snart är det här året slut bara idag och i morgon kvar :) Så jag tänkte tänka tillbaka lite på det här året som har gått nu :) Och jag kan utan tvekan säga att det här har varit det bästa året i hela mitt liv <3 Och det är såklart för att Malva föddes det här året. Men lite andra saker har det väl hänt också!

Januari:
* Var hela min familj på en skidresa till sälen och det var galet kul men kommer nog aldrig glömma att det var -25 en av dagarna och inte långt ifrån dom andra dagarna :P










* Första Ultraljudet då vi fick se Malva för första gången <3
* Magen börjar synas


Februari:
* Andra Ultraljudet då vi fick se Malva för andra gången och barnmorskan var då 90% säker på att det var en flicka inne i magen :)

* Magen börjar synas mer utanpå kläderna







Mars:

* Både jag och Danne börjar känna sparkarna <3
* Magen växer


April:

* Påsk

* Danne fyller 23 år
* Magen börjar bli riktigt stor..


Maj:

* 15 Maj. Malvas syssling Isa föddes
* Henric & Josse går på balen


* Min kusin Emelie tar studenten

* Magen växer och växer...


Juni:

* Frida tar studenten

* Henric, Josse och David tar studenten



* Magen växer lite till...


Juli:

* Magen dagen innan Malva föddes


* 3 Juli 2010 kl 13:51 föddes våran lilla prinsessa <3







Jag tänkte inte lägga upp mera för tillfället utan resten av året tar jag sedan eller i morgon. Blir ju så himla långt inlägg annars :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar