måndag 6 december 2010

Fotografering

Idag ska vi ner till öppna förskolan på fotografering :) Så det ska bli roligt att få ett "proffsigt" kort på Malva :) Jag tänkte att vi skulle vara klara vid 10 tiden så att vi hinner med att skotta fram bilen och lite och innan så vill jag gärna prova kläderna på Malva en gång till för jag har inte riktigt bestämt mig vad hon ska för tröja. Så lilla prinsessan som tycker om att sova på morgonen får snart ta och vakna :) Sen hade jag tänkt att vi skulle svänga förbi jobbet en sväng och fylla i papper om att jag ska fortsätta att vara mammaledig ett tag till :) Det har ju varit så tråkigt väder så jag har inte velat åka omkring men idag ska vi ju ändå det så tänkte passa på :)

MALVA
Jag måste ju säga att Malva är världens duktigaste, hon är jätte duktig på att sitta hon sitter själv utan stöd en ganska bra stund och jag blir så stolt över min lilla älskling <3 I helgen hemma hos mina föräldrar så har hon ett babygym som hon brukar ligga under och tar på grejerna som hänger ner, men jag satte henne upp så att hon satt och lekte med dom och hon satt helt själv utan stöd och gjorde så kom hon på att hon kunde hålla sig i ena benet på babygymmet så kunde hon sitta ännu längre stund men då efter ett tag så skulle hon försöka ställa sig upp och det gick ju inte riktigt själv så där på sidan. Vi får nog snart ta och sänka hennes säng för rätt som det är så har hon väl lyckas ställa sig upp och står upp själv där i sängen :P Det går fort nu :) Det säger jag iofs hela tiden men det gör verkligen det :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar