tisdag 28 december 2010

Gå ut?

Idag skulle jag egentligen vilja gå ner på stan men jag kan inte bestämma mig för om vi ska det eller inte? För det första finns det ju knappt någon parkering i stan nu för tiden tycker jag och sen är det ju svinkallt och knöligt att gå med vagnen och pulkan kan ju inte Malva åka i på stan. Men jag kanske kan höra med min syster om hon vill följa med på stan så blir det lite lättare att ha med sig någon och min mamma kanske till och med vill ha Malva under tiden så att hon inte behöver följa med ner på stan. Jag kan ju alltid ringa och höra med dom. :) Det ska jag nog göra, eller om vi kan göra så i morgon för min syster är nog inte vaken vid 10 tiden och mamma åker till jobbet vid 20 över 1 så vi måste ju åka ner skapligt isf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar