torsdag 16 december 2010

Väntar på posten!

Idag går jag och väntar på att posten ska dimpa ner i brevlådan, jag väntar nämligen på en sak som jag har skicka efter som borde komma idag. Så för tillfället kan jag inte hitta på nånting förens posten kommit :P
Så jag hoppas hoppas att "saken" är med, annars får jag gå och vänta likadant i  morgon med och det har jag inte tid med, för då ska jag och Malva hem till Malvas mormor och baka julgodis :)

Jag kanske skulle ta och städa undertiden medans jag väntar! Ne vars jag fick faktiskt väldigt mycket  gjort igår, fast damsugaren kanske åker fram endån i alla fall där nere så att jag kan skura golvena för en gångs skull. Det är inget jag måste göra just nu men jag vill gärna känna att jag har gjort det innan jul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar