tisdag 30 november 2010

Bredbandsstrul!

Åhh vad tråkigt det är när bredbandet och telefonen slutar att fungera. i söndags kväll slutade det att fungera den här gången och kom tillbaka idag mitt på dagen, Så inte så jätte länge kanske men tillräckligt för att det ska vara irriterande :(
I Söndags kväll fick vi strömavbrott och nu dom senaste dagarna har vi varit i stort sett insnöade :/ Jippi vilken rolig vinter Malva och jag kommer få (lr inte) Det är ju skönt att vara ute och gå när det är snö men det går inte med vagnen, igår var vi ute en liten sväng vi gick och mötte min syster när hon slutade skolan. Det är bara raka spåret dit och det gick att gå på ena sidan men på hemvägen gick vi över på den andra sidan och det skulle vi inte gjort kom vi på för när dom plogar på gatorna så blir det ju värsta snö vallarna och kommer man då på trottoaren och ska gå över vägen så går inte det med vagnen, jag och Sofie fick hjälpas åt att lyfta över vagnen på flera ställen :/ Åhh jag kommer ju få myror i arslet av att sitta inne :/ Skönt i alla fall att kommer lite folk och hälsar på oss :) Igår på förmiddagen var Malvas mormor här en sväng innan jobbet och på eftermiddagen kom moster Sofie efter skolan och idag kom Malvas farmor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar