onsdag 22 december 2010

Dan Före Dan Före Doppare Dan!

Idag är det två dagar till julafton och det känns inte alls som att det är så nära. Det känns som en helt vanlig vecka, men jag börjar undra om Malva inte känner på sig att det är jul snart :P I natt har hon vaknat lite titt som tätt och hon är inte ledsen eller förkyld eller nånting sånt, så hon är nog bara lite spänd inför julafton ;) Hehe ne hon är nog lite i minsta laget för det än :P Men det passade ju bra :P Och bara för hon har sovit till halv 11 dom senaste dagarna så tänkte jag att hon skulle sova lika länge idag eftersom hon har vatt vaken inatt några gånger, men det kunde ju jag tro :P Hon vaknade såklart kl 8 och vi myste en stund men sen var det bara att gå upp :)

Hon är så söt nu iaf när hon pratar som bara den och gör pruttljud med munnen, eller om hon härmar en bil eller något, kul är det iaf tycker både hon och vi :P Hon tycker också att det är jätte kul att överrösta sig själv så när hon pratar gör hon jätte höga ljud efter tag :P Haha och härom kvällen när Danne busade med henne tog hon tag med båda händerna i hans kinder och vrålade till han, Haha det såg jätte kul ut, som att hon sa åt han på skarpen om något :p Hon är för go våran lilla sessa. Hon börjar bli så stor och redig :)

En annan sak som ja tycker är kul är att jag har fått lite extra pengar den här månaden :) vårat avtal om nya löner är klart så idag får vi retroaktivt sen den 1:a april :) Nu passade det jätte bra med lite extra pengar, det går ju åt lite mera vid jul :) Nu ska jag och Malva gå ner och äta frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar