måndag 27 december 2010

Bästa Julklappen!

Alla julklappar vi fick var den bästa julklappen :) Och jag vill säga tack så jätte mycket än en gång för alla fina klappar vi fick :) Jag är jätte förtjust i min flanell pyjamas som jag fick av Dannes föräldrar. Den är jätte skön :) Och Malva fick massa bra och fina saker av Dannes familj också :) Bl.a en jätte fin lila låda som man kan ha leksaker i och det är hjul på så det går tydligen att åka i den också :P Malva satt i den när hon och jag öppnade sina julklappar så var det bara att lägga ner alla saker till henne i lådan :P Men den blev snabbt full så då fick hon komma upp :)

När vi kom hem på kvällen på juldagen tog vi upp alla Malvas saker på hennes rum så satt hon på sin matta och fick leka med alla saker samtidigt hon satt där så tyst och lugn och var helt inne i sina leksaker :) Hon fick en cd spelare av farmor och farfar så den satte jag på med en gång med en skiva från barnkammarboken :)

På Annandagen var vi hemma hos Malvas morfar och firade jul och där fick vi också fina saker. Fast det  var det lugnaste julfirandet men det var ganska skönt :)


Den klapp som vi gav bort som jag är mest nöjd över är en fotoalmanacka som mina föräldrar fick av oss, och det är just för att alla i hela familjen blev så glad över den och tyckte att den var jätte fin :) Men det kanske var för att alla fick vara med i den. Jag ville inte göra en almanacka med 12 kort på Malva i. Utan alla i familjen fick vara med och så skrev jag in roliga händelser för oss, som vilka datum alla blev tillsammans och förlovningsdagar och även resan till Egypten står inskrivet och bilder på palmer och solar :P Och självklart födelsedagar. Så almanackan blev så här!

Omslag: 

 
 Januari: Mamma fyller år


Februari:

Mars:

April: Danne fyller år

Maj: Henric och Sigge fyller år

Juni:

Juli: Malva, Micke & Josse fyller år

Augusti: Johan fyller år

September: Jag och Jenny fyller år

Oktober: Sofie fyller år

November:

December:

Jag vart jätte nöjd och kommer beställa en sån till oss också fast jag får fylla i med lite mera födelsedagar i våran, så det ska jag göra nu och hoppas på att den kommer innan det nya året hinner börja :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar