onsdag 29 december 2010

Igår var en sån där dag när jag segade halva dagen, men jag fick lite gjort iaf jag har framkallat lite nya kort på Malva som jag har klistrat in i hennes album :) Det blir så fint så :) Och Malva var jätte duktig och satt på sin filt och lekte medans mamma höll på att klistra :) Vilken stor skillnad det är när hon har lärt sig att sitta själv nu då sitter hon själv och leker så snällt med sina leksaker, och jag kan göra andra saker under tiden :) Och det roliga är att det gick så fort det var nu under julhelgen som hon lärde sig att sitta. Förut var någon tvungen att sitta med för då tippade hon alltid över åt något håll nästan med en gång.

Vid 13 tiden ringde jag och frågade min syster vad hon gjorde och hon tyckte att jag och Malva skulle komma bort till dom, så vi tog pulkan och gick bort :) Jag och Sofie spelade kineckt och Malva satt på en filt och lekte och tittade på :) Men shit vad jobbigt det är att spela kineckt. Igår hade jag träningsverk fortfarande sen julafton och juldagen och nu kommer jag väl få träningsverk sen igår :P Men det är skit kul spel :P och jag tycker att det är skönt med träningsverk :D

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Men i morgon är mamma ledig och då skulle hon ha Malva en sväng och jag och Sofie skulle åka ner på stan en liten sväng  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar