torsdag 23 december 2010

Inge vidare!

Usch idag känner jag mig yr i bollen och nu på morgonen har jag mått illa och fått springa till toan för att "kräkas" men det kommer inget, bara känns som att det ska göra det. För övrigt känner jag mig inte sjuk eller nått så jag hoppas inte att det är något på g. Jag gissar på att jag kanske har ätit för lite så att jag är hungrig, bara det att det är lite svårt att äta när jag mår illa. Det går nog snart över iaf det är inte första gången jag känt så här och det brukar gå över framåt förmiddagen :)

Men nog tjatat om det! Idag ska jag och Malva gå bort med resten av julklapparna till mormor och morfar Micke, sen får vi se vad vi hittar på resten av dagen :) Jag måste ju bestämma mig för vad jag ska ha på mig i morgon också, det har jag ju knappt tänkt på :P Jag skulle egentligen vilja åka ner till stan en sväng, men Danne har volvon idag så det går ju inte med Malva iaf. Får se om jag löser det eller om jag skiter i det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar