onsdag 15 december 2010

Städa!

Städa varje dag nu före jul.... för det tycker jag är kul...
Kan man tro iaf :p Känns som att jag inte gör annat, jag städar i stort sett varje dag, för jag hinner ju aldrig klart och jag får nästan börja om igen varenda dag, visst jag dammar inte och damsuger varje dag men eftersom vi har två våningar så blir det att man håller sig till en våning i taget och jag hinner som sagt aldrig att bli färdig :S Idag har jag städat på Malvas rum och vårat sovrum och toaletten, men jag har fortfarande datarummet kvar och att skura golven innan jag är färdig uppe. Sen är det bara överallt nere kvar :p Konstigt att man inte ska kunna känna att man har fint och nystädat i hela lägenheten någon gång :( Och disk och tvätt måste jag ju ta varje dag + laga mat (visst danne hjälper faktiskt till när han är hemma, igår damsög han och ibland får han göra mat om jag inte har hunnit och disken brukar han kunna ta ibland) Malva sover ju nästan aldrig mitt på dagen heller så jag måste ju underhålla henne emellan åt och ge henne mat och byta blöja.....

Så det jag vill ha sagt med det här inlägget är att shit vad det känns som att man inte hinner nånting fast att man är hemma hela dagarna :P

3 kommentarer:

  1. känner detsamma som vi snackade om igår :P

    SvaraRadera
  2. Hehe aa precis, och inte blev jag klar igår heller, men nästan faktiskt det enda jag inte hann var att skura golven :)

    SvaraRadera
  3. hahaha bara att börja om sen igen ;)

    SvaraRadera