måndag 30 maj 2011

Balen 2011

Den här helgen har vi haft fullt hela tiden känns det som :) Vi har inte varit hemma mycket alls. Lite i fredags bara :P
I fredags var vi först på stan för att ta hand om och leka med Malvas kusin Olivia medans faster Frida var på ultraljud, sen blev det en lunch på stan :) på kvällen kom Emelie och Leia hit en sväng :) Vi pratade, drack vin och beställde pizza :) En jätte trevlig kväll som borde göras oftare <3

I Lördags var det bal :) Och Malvas faster Matilda skulle gå :) Så efter vi hade ätit frukost och jag hade varit och tränat gick vi bort till Dannes föräldrar för att kunna foto henne så fort hon var klar med håruppsättning, smink och hade klänningen på sig :) Hon var hur fin som helst :D Vid 3 tiden hade vi gått ner till stadsparken allihop för att ta lite mera kort och se hur fina alla andra också var :)


När dom hade åkt iväg med båten ut till gränsö slott gick vi hem till Dannes föräldrar igen och mina föräldrar som vi mötte nere på stan hängde med dom också :) Där hemma blev de fika och Frida, Olivia och Malva badade i farmor och farfars bubbelpool :) Haha vilken lycka :) Malva som älskar att bada :)

Igår var det morsdag :) Jag och Malva gick hem till mina föräldrar för lite morsdag firande med god mat och tårta :) Danne var inte hemma, men när han kom hem vid 5 tiden så gick vi bort till hans föräldrar för att fira hans mamma :) Lite senare på kvällen åkte jag och mamma ner till vo för att springa en runda :) Jag fick en tavla av Malva & Danne som jag har velat ha länge. Eller fick och fick :P Jag har beställt den idag eftersom han inte visste vilken färg och så jag ville ha :)

Förra veckans träning:
Måndag:
Tisdag: (spring rundan blev inställd pga min skoskav:()
Onsdag: Gymmet
Torsdag: Zumba
Fredag:
Lördag: Gymmet
Söndag: Springa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar