torsdag 2 juni 2011

Dagis.

Jag vart glatt överraskad när dom ringde från det dagiset som Malva ska börja på i höst :) Jag hade ju trott att man inte skulle få höra nånting förens en månad innan eller nått :P Hon fick det dagiset vi hade önskat och hon ska gå på en småbarnsavdelning med 11 andra barn :) Det blir nog hur bra som helst, och att dagiset ligger bara några meter från våran ytterdörr gör ju inte saken sämre precis :P Och eftersom jag har tänkt att börja jobba så är det Danne som kommer vara hemma med Malva då och skola in henne :)

Men först ska vi ju njuta av sommaren och längta tills Danne ska ha semester och vara hemma med oss :) Men den här helgen kan vi ju se som lite tjuvstart :) Vi får 5 hela dagar tillsammans <3
Igår fick jag hem min efterlängtade snygga tavla också :D Men lite tråkigt nog måste jag åka till Ikea för att köpa en ram till den, dom har ju tydligen inte dom måtten på ramar i stan. Men vi ska eventuellt ut på en liten tripp i morgon :)

Bilder från en kväll i veckan när vi var ute på skanvik och myste :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar