onsdag 4 maj 2011

Men Fy!

Usch vilket tråkigt väder! Snö blandat regn i maj! Nej nån måtta får det väl allt vara. Jag förknippar ju maj som en fin vår månad :P Men just nu står April mkt högre upp på min lista :P Hoppas att det inte håller sig för länge bara, man kan ju bli lite smått deprimerad annars. Men om man blundar riktigt hårt och tänker på att solen skiner så kanske den gör det när man tittar igen ;) Förmodligen inte, men det är värt ett försök iaf ;).....
Nej som jag trodde så funkade det inte, jag får låta bli att titta ut helt enkelt :P

Igår hade vi en mysig dag hemma hos Cissi, Wille & Albin :) Det är roligt att se att Wille och Malva "leker" med varandra fast att hon är så pass mkt mindre och varken kan gå eller prata med han, hon kryper ju efter och pratar på sitt språk såklart men jag vet inte om Wille riktigt förstår vad hon säger ändån ;)
Tack för igår iaf det var hur trevligt som helst och jag fick välbehövligt pepptalk :)

Idag ska vi hem till Thess & Elias :) men till skillnad från igår så tar vi nog bilen :P Det är lite värre väder idag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar