onsdag 25 maj 2011

Så onödigt!

Jag är väldigt irriterad på mig själv just nu. Jag har skoskav så att jag inte kan gå i ett par vanliga skor! Jag måste gå med tofflor på mig ute. Hade det vart varmt så hade det väl kanske inte sett så konstigt ut, men det blåser ju storm så man måste ha jacka på sig. Och igår när vi var ute och gick en liten sväng på eftermiddagen så började det ju att regna också. Fast det värsta är inte att jag måste gå i mina tofflor utan att jag inte kan gå ut och springa, som jag hade tänkt att göra igår :( Och idag är meningen att jag ska åka och träna, men det vet jag inte heller om jag kan :( Det är illa nog att bli sjuk så att man inte kan träna. Men skoskav är ju bara löjligt att det ska hindra mig. Jag får se hur det blir med träningen iaf, jag får prova skorna hemma först och se om det går att stå ut någon timme med dom på iaf. Det värsta är ju att jag bara nöter upp skoskavet hela tiden om jag gör så :/

Anledningen till att jag har skoskav är för att jag skulle ha pumps på mig i lördags när jag och Danne skulle gå ut och äta. Jag hann inte ens ner till stan förens jag kände hur jag hade skavt upp hela hälarna :( Haha så efter vi hade ätit fick vi gå (Jag barfota) hem till Emelie så att jag fick låna andra skor av henne :) Det är tur att jag har henne <3

Bara för att det är så fruktansvärt synd om mig :P Och för att jag har velat ha ett länge så beställde jag ett sånt här till mig själv, som kom hem igår :)
Jag älskar det! och det passar så himla bra i vårat kök :)

3 kommentarer:

  1. compeed skavsårsplåster på apoteket säger jag bara ;)

    SvaraRadera
  2. Jag får köpa det i morgon när jag ska på stan då :) och hoppas att det hjälper :)

    SvaraRadera
  3. Snyggt fat! Jag fick typ skoskav när jag var gravid, gick omkring med tofflor.. Det var mitt i vintern o inte kul ;) höggravid 1.5 m snö och TOFFLOR, yeah!

    Jo jag undrar om det var samma.. vill inte skriva ut på nätet vem det var, men hon börjar på B...

    SvaraRadera