tisdag 10 maj 2011

Annars då?

Jag sitter och försöker att komma på vad vi gjorde förra veckan, men jag verkar redan ha glömt det mesta :P
I tisdags var vi ju hemma hos Cissi, Wille & Albin
I onsdags hemma hos Thess & Elias med Anna & Emil också och sen tränade jag på eftermiddagen.
I torsdags var det mamma, barn träff hemma hos Cissa & Albin 
I fredags var jag och mamma på stan och lite överallt för att handla till min bror som fyllde år. I lördags tränade jag och sen var det fullt upp hela dagen med förberedelser och överraskningsfest. 
I söndags skulle vi gå ut och gå en sväng i det fina vädret och det slutade med att att det blev en promenad på 2,5 timma, på kvällen var vi hemma hos mina föräldrar och åt
Igår var vi ute nästan hela dagen, på förmiddagen åkte vi hem till Emelie, Leia & Liara och satt ute i solen på en filt med fika och leksaker hela dagen :) På kvällen var Danne iväg så jag, malva, mormor och sigge gick ut och gick och det blev 1,5 timma den gången :)
Nu ska jag gå ut och passa på att lägga mig i solen medans Malva sover :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar