torsdag 19 maj 2011

Första stegen!

Igår tog Malva sina första två steg :D Gissa om jag var en stolt mamma då! Hon stod och höll sig i sin stol i köket och jag stod en liten bit ifrån och då ser jag hur hon släpper för att ta ett tag steg (jag trodde ju att hon skulle ta ett steg och sen ramla som hon har gjort förut) Och när hon sen tar ett till steg (som behövdes för att nå mamma) Så bara står jag och min syster och gapar och jag vart så stolt över min lilla flicka :D Visst hon kan inte gå helt själv än men det känns som att hon är på god väg nu iaf :)
Hon har börjat med att släppa så hon står helt själv och klappa händerna när hon gör det, likadant när hon drar ut lådorna på byrån vi har i hallen så klappar hon händerna när hon har fått ut en låda :P

Hon är min lilla mysiga, busiga, söta, älskade unge <3

2 kommentarer:

  1. Så duktig liten tjejja:) Ja man blir så himla stolt i mammahjärtat när ens små gör framsteg! Så söt hon e!

    SvaraRadera
  2. Jaa det blir man :D Det är ju helt otroligt att dom lär sig så mycket och så snabbt hela tiden :)

    SvaraRadera