måndag 23 maj 2011

Måndag igen!

Då var den här helgen slut, bara att längta tills nästa ;)

I lördags var vi nere i stugan hela dagen och på kvällen var vi och lämnade Malva hos mormor och morfar Micke. Det var första gången som Malva sov borta och det kändes ganska konstigt :/ Min mamma hade tajat om att Malva skulle sova där, så även fast jag och Danne inte hade något speciellt vi skulle göra så var vi ju tvungna att hitta på något :P Så vi gick ut och åt och utnyttjade ett presentkort som vi hade fått i julklapp :)

På söndagen sov vi faktiskt till klockan 9 och det var redigt skönt :) Men det kändes verkligen tomt utan Malva! Men innan vi gick och hämtade henne så hade jag och Danne sagt att vi skulle ut och springa på morgonen, och det gjorde vi :) Det var jätte skönt och kul att vi kunde springa tillsammans för en gångs skull :) Så efter löparrundan åkte vi hem och duschade (skönt att få göra det i fred och lugn och ro :)) Men sen skyndade vi hem till mina föräldrar för att träffa våran lilla solstråle :)
Och sen vet jag inte vad som hände, för pang så vart vi precis skit slut både jag och Danne :P Vi var kvar hos mina föräldrar ett tag sen gick vi hem och åt och nästan somnade :P Och på kvällen gick vi hem till Dannes föräldrar (och jag fick tjuvkika på faster Matildas balklänning :) skit snygg!)

Idag har jag och Malva varit iväg med morbror Henric och nu ska vi snart äta lite, när Malva vaknar!

[Förra veckans träning]
*Måndag: Zumba pass
*Onsdag: Gymmet
*Torsdag: Ute och sprang
*Lördag: Gymmet
*Söndag: Ute och sprang

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar