torsdag 26 maj 2011

Toppen humör!

Idag är jag på jätte bra humör :) Solen skiner och det ser ut som att klockan skulle vara mitt på dagen när man vaknar kl 7 och tittar ut :D Lovely! Det är sommar det :) Jag åkte och tränade igår och trotsade min skoskav, men det gick mycket bättre än väntat :) Jag tog crosstrainern ist för löpbandet när jag värmde upp och sen går man ju bara jätte korta stunder när man går emellan maskinerna. Så jag är jätte nöjd :D

Det som nog gör mig på bäst humör är min underbar kusin Madde! Vi pratade i telefon igår och bestämde att dom ska komma ner och fira midsommar med oss <3 :D Så nu längtar jag som bara den till midsommar :) Och jag har redan börjat planera vad vi ska äta osv. Då kom jag också på att jag aldrig har gjort midsommar/jul/påskmat förut så det kommer bli första gången :P Jag längtar efter att få träffa lilla Saga igen och se hur mycket hon har vuxit hon börjar ju bli stora tjejen hon också :) Nästa fredag när Malva blir 11 månader så blir Saga 6 månader :)

* Idag blir det mamma/barn dejt :) + att jag ska vara lite hundvakt åt mina föräldrars lilla vovve :)
* I morgon ska vi ner på stan och träffa Faster Frida och Malvas kusin Olivia :) Det var ett tag sen nu så det ska bli roligt :)
* På lördag är det bal :)
* Och söndag morsdag såklart :)

Lillan är ute och går :) Hon vågar att släppa oftare och går nu mer och mer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar