måndag 16 maj 2011

Städardag!

Idag är det ju perfekt väder för att städa :) Synd bara att jag inte har orkat ta tag i att städa förens för en stund sedan :P Men jag har ingen brådska, mig gör det inget om jag inte hinner färdigt idag och får fortsätta i morgon :)
Jag och Malva skulle bara sätta på lite musik, då passade jag på att lägga upp ett inlägg, medans Malva står och diggar till Bom-Sicka-Bom med Emil i Lönneberga :)

Eftersom jag inte har något särskilt att skriva om så kommer några bilder från i helgen!



Rabarber som det blev både Saft & Kräm av!

Malva börjar bli riktigt duktig på att stå utan stöd nu :) Hon vågar inte riktigt släppa det hon stödjer sig emot med flit, men ibland tänker hon inte på att hon släpper för att hon håller i någon leksak lr liknande, då kan hon stå en bra stund :) Och hon vill nästan inget annat än att stå och gå nu, hon älskar att hålla någon i handen och gå :)

Jag har tänkt att jag ska börja träna lite mera nu och förhoppningsvis så leder det till att min mage ska bli lite fastare. Förra veckan tränade jag bara en dag på actic men det var för att det var stängt i helgen, men i måndags: blev det 1,5 timmes promenad
onsdags: actic
torsdags: var jag och syrran ute och sprang
fredags: tränade jag zumba 
igår var jag och mamma ute och sprang
och idag har jag tränar zumba :) Heja mig!! :P

1 kommentar:

  1. Duktig du e gumman:) Ja magen e ju inte direkt HOT och fast på mig,hahaha!

    SvaraRadera