torsdag 12 maj 2011

Trött!

Idag är jag hur trött som helst känner jag, det måste vara all frisk luft och alla långpromenader som det har blivit ganska mycket av dom senaste dagarna :) Skönt men när man väl kommer in orkar iaf jag ingenting :P

Igår gick jag och Malva ner på stan och mötte upp Emelie och Leia, så det blev några timmar på stan och så åt vi lunch ute i solen :) SKÖNT! När Danne kom hem från jobbet och vi hade ätit så tog vi en promenad eftersom vi inte hade så mycket annat för oss och då var vi ute i 1,5 timma och bara gick :)

Idag träffades vi "torsdags mammor" och barn som vi brukar, den här gången blev det att bara sitta på en filt och prata/leka i stadsparken :)

Nu har jag tänkt att städa lite och sen blir det att börja med maten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar