onsdag 18 maj 2011

Pirrigt!

Det känns lite pirrigt i magen just nu, men mer än så säger jag inte.. inte just nu iaf!

Igår var jag & Malva hundvakt åt mormors hund Sigge :) Malva tyckte att det var jätte roligt, hon "pratade" som bara den med han och kröp efter honom :) Sen åkte vi hem till Emelie & Leia och var där till kl 4 :) Mycket trevligt :) Tack för igår <3
På kvällen när Malva hade somnat igår satt jag & Danne och tittade på när vi har filmat Malva och gud vad konstigt det var att se våran lilla tjej så liten! Då var hon verkligen en bebis som bara låg på rygg och kunde inte annat, och sen det där bebisgnället och bebisskriket :) Åhh så himla mysig hon var :) Vi har verkligen ingen bebis längre och det kändes nästan lite sorgligt. Men vi har ju världens finaste, goaste och mysigaste lilla tjej ist <3 Men det är bra konstigt att man kan glömma så fort!

Snart fyller hon 1 år och jag sitter och funderar på vad hon kan önska sig när hon fyller år. Det finns ju vissa saker som jag vill att hon ska ha, och eftersom jag vet vad jag vill, så vill jag ju väldigt gärna ha just exakt den färgen och just exakt den saken (ingen liknande) som jag har tänkt mig. Är det taskigt att be någon köpa något och säga exakt vad det ska vara för något? Jag vill ju liksom att det ska passa in med dom andra sakerna jag har tänkt att hon ska i sitt rum, och nu är det mest inredning jag tänker på. Leksaker får ni köpa precis vilka ni vill. :)

Idag ser det ut att bli bättre väder :) Hoppas på det :D

1 kommentar:

  1. Hej. Tack för din kommentar hos mig om mina tavlor=) Tuva och Elliots namntavlor är i A3 storlek. Personligen tycker jag att lite större är läckrare. Man behöver ju inte rama in dem i en 40x50 cm ram med passepartout utan kan ju även ta en 30x40 ram som Tina gjort till tvillingarnas tavlor. Välkommen med din beställnign & Ha en trevlig onsdagkväll.

    SvaraRadera