tisdag 9 november 2010

Regnet det bara öser ner!

Jaha idag var det ju inge kul väder alls, ne fy i det här vädret tänker inte jag och Malva gå ut idag. Det får bli en inne dag idag. Än så länge idag har jag och Malva busat och jag har dansat zumba och sen har vi duschat. Nu ligger Malva och sover och tror att jag ska sätta på en film och mysa ner mig i soffan

Igår gjorde vi faktiskt inte så mycket heller jag städade hela lägenheten och hann med att dansa zumba ;) Malva var jätte snäll hela dagen och var med och tittade på vad mamma gjorde hela tiden. På kvällen kom mormor, morfar Micke, moster Sofie och Gunilla hit på en fika för Gunilla hade inte varit hemma hos oss sen vi flyttade.

Igår kväll åt Malva lite mera av sin gröt hon åt upp nästan hela smakportionen och det märktes att hon blev mycket mättare, hon åt inte alls lika mycket på mig sen och hon sov 7 timmar i sträck på natten sen :) Så det är skönt att hon har börjat med gröten och så är det ju ganska roligt och mysigt och sitta på kvällen och mata henne :) Men hon gapar så dant så hon tycker ju om det i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar