onsdag 3 november 2010

Malva 4 månader

Idag har våran lilla skrutt redan hunnit bli 4 månader :) Det ska bli spännande att se i morgon hur stor hon har blivit också :) Vi går ju bara till bvc en gång i månaden nu så det är alltid lika spännande :) Den här gången blir det ingen spruta i alla fall så det är skönt.

I morse kom mormor hit för vi har bestämt oss för att försöka att komma i lite bättre form, och eftersom jag köpte alla zumba skivor en gång för länge sen och alla säger att det är så bra träning så tänkte vi börja med det :) Men idag fick börja med genomgången eftersom min mamma inte prövat det förut :) Haha det är mycket roligare att göra det med någon än att vara själv och dansa märkte jag :) Och det känns verkligen, jag har lite ont i magmusklerna idag så det känns jätte bra :)

Senare åkte jag och Malva till mitt jobb och hälsade på :) Det var mycket trevligt, och jag började längta tillbaka lite när vi var där, men det beror mest på mina fina arbetskompisar :) Jag hoppas verkligen att jag kommer få komma tillbaka dit nästa höst när jag har tänkt att börja jobba igen :) Men eftersom jag är anställd åt kommunen och inte just korallen så är det ju inte säkert :( Men den som lever får väl se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar