tisdag 23 november 2010

Snart Advent

Igår kom jag på att det är första advent på söndag. det har jag inte haft en tanke på innan men på fredag är det ju faktiskt bara 4 veckor kvar till julafton :) Shit jag får nog öka farten lite med mina julklapps inköp tror jag. Igår kväll vid 23 tiden när jag var som piggast kom jag att tänka på att första advent är på söndag så jag gick ner i förrådet och letade fram julgardinerna och idag tänkte jag leta fram ljusstakarna och julstjärnorna :) Så att jag kan planera lite vad vi ska ha vart :p

Malva somnar fortfarande sent på kvällarna för att hon är för pigg så vid 23 tiden vart det igår men hon sover längre på morgonen hon brukar alltid vakna för att äta kl 06, 08 och 10 men nu hoppar hon över att vakna kl 08 så hon sover hela tiden tills klockan 10 ungefär och igår sov vi båda två till kl 10:15 :p det var skönt men jag känner mig helt väck när jag sover så länge :P

Idag ska vi ner till bvc för det är föräldragrupp idag. Ska bli spännande och se hur alla småttingar har växt det var ju i september som vi träffades sist. Det tråkiga är att det regnar idag igen! och jag har ingen bil, den har danne till jobbet eftersom det är punka på den andra bilen, han var och lämnade in däcket igår men det skulle bli klart idag så det hoppas jag verkligen :) Jag tycker inte om att gå ut och gå i det här skit vädret, vi gjorde det i fredags och i söndags och då var vi jätte blöta när vi kom in och det är ju mindre kul :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar