tisdag 2 november 2010

Bullbak!

Igår blev det bak nästan hela dagen, men det skyller jag på min syster som är så seg på att komma upp på morgonen, hon kom nog hem till oss vid halv 1 tiden. Det blev vanliga bullar och kanelhjärtan. Pepparkakor hann vi inte med att baka, så det får bli en annan gång :)

Idag tänkte jag att vi skulle gå ut på en lång promenad eftersom vi inte kom ut igår, annars har vi inget planerat.
I morgon ska vi till mitt jobb och hälsa på :) Dom ringde förresten från jobbet igår och frågade om jag ville följa med på fest. jag antar att det är julfest, lite mat och sånt skulle det vara iaf :) Så det ska jag på den 18:e november :) Då får Danne vara hemma själv med Malva i några timmar för första gången. Så jag hoppas att det går bra och att hon tar flaskan när hon är hungrig, så att jag inte måste skynda hem precis när jag har kommit dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar