lördag 20 november 2010

Zumba!

Jag skrev ju för ett tag sen att jag skulle börja träna med mina zumba skivor och det har jag gjort i alla fall 2 dagar i veckan. Så jag känner mig så duktig så :D Haha det är verkligen kul och jag älskar att känna att jag har träningsverk i hela kroppen efteråt :D Jag tycker det är kul att träna och eftersom jag kan göra det här hemma så känns det ju mycket bättre, för som det ser ut just nu så har jag inte tid att gå iväg och träna för då måste jag ju lämna bort Malva och jag vill inte behöva be någon ta henne kanske 2 dagar i veckan, för på kvällarna när danne är hemma har jag svårt att komma iväg :P jag vill ju vara hemma när han väl kommer hem :) Så det här passar perfekt för mig som är hemma och är mamma ledig :) Jag dansar när jag känner att jag har tid och Malva kan hålla sig hyfsat lugn :) Fast en så länge kör jag bara 20 minuters passen för det blir för länge med 45-60 minuter för Malva att sitta eller ligga och vara duktig som hon faktiskt brukar vara när jag dansar :) Jag kan starkt rekommendera zumba :D Haha nu spörs det väl bara att se om jag får lika fin kropp som dom har som dansar på skivan :P Det återstår ju att se, men jag får ju röra på mig i alla fall och det är huvudsaken :)

Danne är ute och jagar idag, han började få lite abstinens efter att ha varit hemma så många helger nu :p Men det gör mig ingenting det är bra att han har en hobby :) Och det är lite skönt att få sakna honom också :) Men han brukar faktiskt ringa när han är på jobbet eller är iväg bara för att säga att han älskar oss :) Så han tänker ju på oss iaf <3

Ne nu ska vi gå ner och sätta oss framför tv:n för snart börjar reprisen av Robinsson som jag missade i torsdags när jag var på fest med jobbet :) Ha en bra dag allihop!

2 kommentarer:

  1. Jassså zumba sandra?? de kan ju ja få va med på nån dag :)

    SvaraRadera
  2. Jaa självklart Emelie vi kan Zumba tillsammans någon dag :)

    SvaraRadera