söndag 21 november 2010

Bättre natt?!

Hmm jag vet inte lite bättre gick det igår att lägga lillstumpan men jag vet inte vad som har hänt, det brukade ju alltid gå så lätt :P Hon äter gröt vid 19 tiden sen brukar hon äta från mig nån timme senare och ligga och somna så att det bara är att lägga henne i sin säng så sover hon sen. Men inte nu inte, igår fick jag henne faktiskt i säng kl 22 men hon var hur pigg som helst innan och så vaknade kl 01 på natten och det brukar hon aldrig heller göra, men som tur är så är hon så snäll när hon vaknar på natten att hon bara äter och sen somnar om. Men jag kom inte i säng förens vid 11 halv 12 tiden, för på kvällarna när Malva har somnat så brukar jag få värsta rycken och börja städa :P Så det gjorde jag igår och Danne låg också och sov, han har inte riktigt den energin kl 11 på kvällen till att städa :P Jag diskade,städa i ordning lite och slog in lite julklappar :) Jag tycker det är skönt att göra sånt på kvällen för på morgonen är ju risken att det inte hinns med annars.

Danne är ute och jagar idag också men skulle komma hem tidigt idag :)
Ne nu får jag nog gå och väcka min lilla tjej så att hon inte sover för länge så att hon kan gå tillbaka sitt gamla sovmönster ikväll tack! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar