söndag 28 november 2010

Massa Snö!

Ja shit vad snö det är ute nu det börjar ju verkligen likna förra året det här. Jag är så glad att jag är mamma ledig den här vintern så att jag och Malva slipper ge oss ut i det värsta snö kaoset men jag tycker synd om alla som måste det :S Idag är det en sån dag när det bästa nog är att hålla sig inne, dom har inte plogat gångbanan utanför dörren och klockan är 10:30 så det bara går inte att komma ut med någon vagn, eller ut kommer vi väl men inte längre än utanför ytterdörren så jag känner inte ens för att försöka! Jag hade tänkt att lägga upp en bild på hur det ser ut utanför vårat fönster men min mobil och datorn kommer inte överens idag, så får se om dom gör det lite senare.

Igår hade vi en kanon kväll hemma hos Jonas, Thess och Kevin i alla, hur trevligt som helst och god mat :) Och dom får det så fint i sitt hus när dom renoverar och gör i ordning :D Jag blir lite avundsjuk faktiskt, så himla mysigt och roligt att göra i ordning när man har ett hus sen :) Men det kommer väl framöver :) Ska ju bara hitta nått man vill ha till att börja med :)

Nu ska vi gå ner och äta frukost och tända första ljuset :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar