fredag 22 oktober 2010

Störigt!

Shit vad svårt det är att hålla sig ifrån att säga saker ibland, men samtidigt så är det ju så onödigt, jag vill ju inte direkt bli ovän med någon bara massa skit saker. Men när någon hela tiden påpekar att i stort sett allt man gör är fel och ifrågasätter allt man säger att man ska göra och i stort sett dumförklarar än för det. Då är det inte så lätt att hålla sig ifrån att säga nånting tillbaka. Jag börjar bli riktigt trött på det nu, och det värsta är att när man får "påhoppen" så blir man så paff så man inte vet vad man ska säga. Utan det kommer jag jämt på efteråt och då känns det så dumt att komma med saker. Och när man dessutom vet att personen kommer ta det fel.

Men skit samma just nu i alla fall, jag har fått ur mig lite nu iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar