torsdag 7 oktober 2010

Städat hela dagen

Det blev visst som jag trodde att det inte skulle sluta regna, så jag och Malva har faktiskt varit inne hela dagen idag :) Men det har varit skönt. Jag har fått mycket gjort idag, bytt sängkläder, tvättat, diskat, städat, vattnat blommorna (som jag för en gångs skull kom ihåg innan dom hann och vissna till) Så har jag och Malva busat emellanåt. Hon har varit så duktig idag och fått hänga med i sin babysitter medans jag har städat och jag satte på musik och sjöng för henne samtidigt och gjorde rörelser, det älskar hon :D antingen tittar hon jätte intresserat på mig med sina blåa fina ögon och får världens smile, eller så sjunger hon med :D Min dotter är för underbar <3 Vad skulle jag göra utan henne.. :)  Undrar vad Malvas pappa säger när han kommer hem och jag inte har lagat nån mat? jag skulle göra lasagne och trodde att jag hade allt hemma men de hade jag visst inte, så då struntade jag i det eftersom det regnar så vi får åka och handla när han kommer hem, om han inte kommer försöka tjata till sig att vi ska äta pizza eller nånting när jag för en gångs skull inte har lagat mat, och idag är nog en sån dag som jag kommer ge med mig har jag en känsla av, så hoppas han inte nämner det :P

2 kommentarer:

  1. haha vi ska äta baconlindad fläskfilé med potatisgratäng, mycket godare än pizza :P fast jag vet hur det är, lite för lätt för att ge med sig :P

    SvaraRadera
  2. Haha aa det är ju tyvärr det :P Baconlindad fläskfilé lät ju inte dumt alls :D men jag har ett annat gott recept på fläskfilé jag ska göra någon dag, då blir det ingen pizza inte ;)

    SvaraRadera