lördag 23 oktober 2010

Brr vad kallt!

Usch vad kallt det ska vara. Inomhus är det väl inte meningen att man ska frysa? Men hemma hos oss är det skit kallt :/ Fast det verkar vara så i alla bostadsbolagets lägenheter när man pratar med andra som också bor i deras lägenheter. Jag tycker att det är förjävligt i alla fall. Men det är ju inte bara kallt inne utan det börjar ju bli riktigt ruggigt ute nu också, så idag har jag tänkt att gå ner på stan och se om jag hittar mig en vinter jacka :) Jag behöver verkligen en, jag har hur mycket jackor som helst men inga vinterjackor, och förra året brydde jag mig inte om att köpa någon eftersom jag var med barn och i så fall säkert skulle behövt en större storlek. Så nu äntligen ska det bli av :D  Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på den här ruggiga dagen. Vi tar dagen som den kommer idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar