söndag 24 oktober 2010

Det bidde ingen jacka!

Igår var jag, malva och mamma nere på stan för att jag skulle köpa en vinter jacka men det bidde ingen jacka. Den jackan jag ville ha fanns inte i min storlek, det var bara stora storlekar som vanligt. Jag provade en vit i stl 36 och den satt väl ganska bra, men det fanns en likadan i stl 34 fast i rosa och den satt perfekt. Den rosa var jätte fin men även om jag kanske kan tänka mig att ha den i vinter så kommer jag nog tröttna på rosa dom andra vintrarna, men dom skulle få hem flera jackor tills på tisdag fast bara svarta och då var det 1 i stl 34 med så hon bokade den åt mig :) Så på tisdag ska jag få min jacka, det var en jätte skön dun jacka som kommer bli perfekt nu när det börjar bli kallt :) Och eftersom det är dun slipper man ju att ta på sig massa kläder under jackan och det tycker jag är skönt att slippa :D Så nu längtar jag efter min jacka :D och när jag är nere på stan och köper den i veckan får jag passa på att köpa något åt faster Matilda som fyller 18 år på fredag :D hon börjar bli stor hon med nu :) Och eftersom hon fyller 18 måste hon ha fyllt 10 det året jag och Danne vart tillsammans :P haha shit vad åren går, dom var hon bara en liten skit ;) och jag var fortfarande längre än henne, men det tog inte så många år innan lilla skitungen växte om mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar