onsdag 6 oktober 2010

Långpromenad

Idag hade jag och Thess bestämt att vi skulle träffas och b.la. beställa gardiner :D Eftersom det var hyfsat bra väder så sa jag till Danne i morse att han kunde ha bilen när han frågade, så jag och Malva fick oss en promenad :) Från Östersjövägen nere vid Gullvivan och enda upp till Jurastigen, 45 minuter tog det ungefär så det är ju en bit, men det känns så skönt när man kommer in sen efter en sån promenad :) Så nu kommer jag nog inte gå ut mer idag :P  Hoppas att det inte tar så lång tid innan gardinerna kommer :) jag beställde ett par lila gardiner med fjärilar till Malvas rum, ett par julgardiner, ett överkast och 2 kuddfodral , det kommer bli så bra :)

Igår var vi och köpte ett nytt soffbord, eftersom vi köpte en större soffa i somras så behövde vi ju ett nytt bord också och vi tittade efter det i Linköping men hittade inget vi ville ha, men så hittade jag ett hemma i stan i stället :) Och när vi köpte bordet passade vi på att köpa en matta till Malvas rum =) När vi kom hem hade Danne lite att göra med andra ord :P han fick sätta ihop soffbordet och satte även ihop möblerna vi köpte på Ikea till Malva så det blir så fint i hennes rum nu :)

Soffbordet vi köpte :) Och soffan på bilden ser nästan ut som våran fast våran är större så det passade bra :)

3 kommentarer:

  1. Tutade på dig idag när dom kom och gick med Malva :) Fint soffbord passar nog bra till er soffa :)

    SvaraRadera
  2. Jaa jag såg det, och precis efter kom mamma och tutade på oss :P aa jag är jätte nöjd med soffbordet :) Har ni hittat nått ni vill ha?

    SvaraRadera
  3. hehe okej :) Jag är mer inne på ett runt bord så väntar tills jag hittar det rätta :)

    SvaraRadera