fredag 22 oktober 2010

My Love

Jag har tänkt ett tag att jag skriva lite om Malvas utveckling, så att dom som är intresserade kan läsa och även så att jag kan komma ihåg genom att gå tillbaka till bloggen och titta :)

Det går så himla fort just nu, men dom senaste veckorna har hon i alla fall börjat att försöka vända på sig, hon har inte kommit runt från rygg till mage men hon lägger sig på sidan så snart lyckas hon nog. Jag har också märkt att lilla damen inte ligger still lika mycket längre :p när jag lägger henne på filten på golvet och kikar nästa gång så ligger hon åt ett helt annat håll än vad jag  lade henne :) Hon börjar att bli bättre på att ta tag i saker och ska stoppa in allt i munnen, och får hon inte tag i nånting så är händerna inne i munnen nästan hela tiden, om man inte håller henne i händerna :) Hon har också börjat snegla ner på sina fötter men inte försökt så mycket att ta tag i dom än. Och det sista jag kommer på just nu i alla fall är att hon "pratar" hur mycket som helst :D "Prata" har hon gjort länge men inte så här mycket och det börjar bli högt också, hihi igår hörde vi knappt vad dom sa på tv:n för Malva var igång och pratade som allra mest då :D

Vi älskar våran lilla tjej mest av allt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar