måndag 25 oktober 2010

Mörkt ute.

Ja nu börjar det bli riktigt mörkt ute, det tycker jag inte riktigt om :P Tycker så mycket bättre om våren när det bli ljusare och varmare :) Men någon snö har vi inte fått än i alla fall som alla andra verkar ha fått, men det gör inget, det kan gärna vänta tills december med att komma snö. Det kommer bli skit svårt att gå ut med vagnen sen när det kommer mycket snö :/ Då får Malva åka pulka istället :)
När det är mörkt ute tänker jag mycket på julen också och försöker klura ut julklappar. Till Malva, Danne och min familj vet jag vad dom ska få, men Dannes familj däremot har jag inte en aning om? :/ Jag måste fråga dom vad dom önskar sig så att vi kan bli klara med julklapparna ganska så skapligt i år tänkte jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar