söndag 31 oktober 2010

Skönt med sovmorgon!

Jag tycker om den här dagen när det är dags att ställa tillbaka klockan en timme, man känner sig så utvilad när man vaknar då :) Den här helgen har gått som bara den :) Vi är hundvakt så Sigge har sovit hos oss igår tills idag och han är så himla snäll så det går hur bra som helst :) Igår eftermiddag när vi var ute och gick så gick vi hem till Malvas farmor och farfar en sväng, och då var Olivia där hemma :) Och eftersom varken dom eller vi hade ätit någonting så beställde vi pizza tillsammans :) Vi gick hem vid 7 tiden och då passade vi på att gå förbi hemma hos min syster eftersom hon och en kompis är ensamma hemma för mamma, micke, min bror och hans tjej är i Norrköping och shoppar och sover på hotell. Men min syster hade inte hittat på nått iaf så det var lugnt där hemma :) Jag gick förbi en gång vid 10 tiden också när jag gick sista svängen med Sigge.

Idag är Danne iväg och styckar gris och älg så han blir nog borta hela dagen :( Men jag och Malva får hitta på något, vi ska ju i alla fall hem till mormor och morfar Micke sen och lämna tillbaka Sigge :)

Jag måste ju berätta om hur duktig våran lilla prinsessa har varit i helgen :D i fredags när vi var hos morfar och hälsade på så gick det jätte bra när han höll i henne, hon tykändes ingenting :)  och på kvällen när vi firade Matilda var jag säker på att hon skulle göra eftersom det var så mycket folk men det gjorde hon inte :D hon var så snäll och duktig hela tiden :) Men vi gick hem ganska skapligt för lilla fröken började bli trött. Har vi tur så kanske det börjar gå över med att hon tykäns :) Hoppas verkligen det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar