söndag 3 oktober 2010

3 månader!

Idag är våran lilla bus Malva 3 månader :) Tiden går så fort och hon börjar bli så stor våran lilla tjej :) Och envis som bara den :/ Hon tycker inte lika mycket om att åka vagn längre, för hon vill bara sätta sig upp och har man henne i knät ska hon bara stå, fast att hon blir trött i benen och man försöker sätta henne ner så ska hon ställa sig upp med en gång. Och när hon ska äta har hon börjat med att hon blir skitförbannad och bara skriker när jag ska ta fram bröstet för hon vill väl att det ska spruta in mjölk i munnen på henne (tydligen precis likadan som hennes pappa när han var liten) så det kan bli en jäkla procedur ibland när lilla fröken är hungrig, ibland får jag ställa mig upp och trycka in bröstet så att det kommer rakt ner i munnen på henne då ger hon det ett försök att börja suga och då kommer det ju mjölk. suck det är inte världens roligaste om man är hemma hos någon eller om man ska någonstans och hon bara ska äta först :/ Får hoppas att det går över...

Igår var vi hemma hos Thess, Jonas och Kevin och åt tacos och sen såg vi på en film. Vi hade jätte trevligt och mysigt, som alltid när vi träffas :) Men nästa gång får nog dom komma hem till oss för dom ska ju snart börja packa tills dom ska flytta :) Åhh jag vill också flytta :) Tycker att det är så roligt för dom att dom har hittat sitt radhus :D



Idag har jag och danne bestämt att vi ska åka till Linköping och gå på Ikea :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar