måndag 10 januari 2011

Nya gardiner!

Äntligen har jag fått hem mina nya gardiner. Fast det är iofs mitt eget fel att jag inte har fått hem dom tidigare. Thess och jag beställde gardiner i höstas i hennes namn och ett par av mina gardiner och 4 kuddfodral skulle komma i december men när Thess ringde och sa att dom hade kommit och vi skulle åka och hämta dom så var dom sjuka där hemma :/ Så vi struntade i det då, sen har vi knappt träffats eftersom det har varit så mycket och när vi var hemma hos dom här om dagen så glömde vi dom så klart :P Men igår kom dom hem till oss för att spela bingo lotto och då hade dom med mina gardiner :) Dom är till Malvas rum så idag åker julgardinerna ner i hennes rum och upp med dom här nya fina :)

Bingo Lotto spelandet gick det inget bra med, ingen av oss vann, men jag var bra nära på Mexico resan ;) Förut när vi har spelat så brukar antingen Thess eller Danne vinna, så den här säsongen tycker jag att jag och jonas kan ha få lite tur :P

Välling:
Igår var första gången vi provade med välling på kvällen till Malva. För av någon anledning har hon börjat vakna på nätterna och skriker, det har hon aldrig gjort förut. Om hon har vaknat har hon bara gnytt lite och kunnat somna om när man håller om henne lite. Så jag har misstänkt nu att hon kanske inte blir tillräckligt mätt när hon ska sova när jag ammar henne. Så igår fick sista målet bli välling. Och hon har sovit som en stock hela natten =) Jätte skönt :) Men jag ammade henne lite extra igår på dagen för jag vill inte sluta amma helt än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar