tisdag 4 januari 2011

Förkylning

Vad tråkigt det är när man blir förkyld, det tar ju så lång tid innan det går över :/ Det jag är mest rädd för är om jag smittar ner Malva för det är jobbigare om hon blir sjuk :s Men en så länge har hon klarat sig. Det börjar bli lite bättre för mig också men morgonen är ju alltid värst!

Idag hade vi tänkt att gå ut en sväng och Erika & Isa skulle följa med. Men dom skulle fixa med lite saker först, så undertiden har jag en hög med disk som väntar på mig där nere som jag inte kan ignorera längre :S Om Malva är på humör och kan leka lite själv så jag hinner diska det värsta iaf. :)

2 kommentarer:

  1. Hej Sandra! så kul att du länkade från fejjan till din blogg så jag får läsa lite om ditt liv. Stoort grattis till din fina dotter, söt som socker! berätta lite mer om vad som hänt sen studenten!? utbildning, jobb mm? Lycka till med familjen och allt annat kram martina

    SvaraRadera
  2. Hej Martina! Kul att du vill läsa min blogg :) Tack så mkt :) Jaa jag får väl ta ett inlägg och skriva om vad jag har gjort sen studenten och fram till nu :) Hoppas att allt är bra med dig :) Kram

    SvaraRadera