torsdag 27 januari 2011

Grattis Mormor!

Idag fyller min mamma 44 år så vi säger ett stort GRATTIS till henne idag :) Men present får hon vänta med tills på lördag :) Då ska vi fira henne :)


Idag har jag och Malva varit hemma hos Cissi och Albin :) Så himla söt och liten han är :) Känns som att man knappt kommer ihåg när Malva var så liten och då är det ändå inte så länge sen :) Det har varit en jätte trevlig dag :) och nästa vecka ska vi träffas igen fast med lite fler mammor :) Det ser vi fram emot :)

När vi kom hem förut hade jag fått hem presenterna till Olivia och Saga i brevlådan :) Jag vart jätte nöjd och hoppas att dom också kommer bli det :)

Igår förresten så orkade jag med Zumba passet på morgonen ;) Sen gick vi hem till mormor en sväng och när vi kom hem igen kom farmor och faster Matilda hit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar