lördag 22 januari 2011

Äntligen

Äntligen tror jag att Malva har en tand på gång som jag har gått och väntat på iaf i 2 veckor nu då hon har blivit mkt gnälligare och har börjat vakna på nätterna och ska äta. Jag har iaf 2 kompisar som säger att deras barn började vakna på nätterna när tänderna var på väg, och att det gick över när tanden väl kom, så det är ju vad jag har hoppats på med Malva. Men jag har inte känt något vasst eller att tandköttet är hårt nere i munnen på henne och uppe har jag inte ens tänkt på att dom kan komma före så där har jag inte känt överhuvudtaget. Jag kände mig skapligt trög när Sophie började prata om det när vi var hemma hos Emelie :P Men så igår kom jag att tänka på det igen och då kände jag uppe i munnen på henne och visst vart det något vasst där uppe :P
Jag hoppas det inte tar så lång tid innan den har kommit upp helt nu så att Malva kan bli gladare och sova hela nätterna igen :)

Igår orkade jag inte gå ut att göra någonting utan vi var hemma hela dagen och städade och donade :) Så himla skönt att göra det när man verkligen känner för det :) Sen på kvällen gick vi hem till Malvas farmor och farfar som var jätte bruna efter 3 veckor i Thailand.. fusk :P Malva kände igen dom och det gick jätte bra, då fick hon visa dom att hon inte sitter still längre utan försöker att krypa iväg nästan hela tiden :) Dom hade haft det jätte bra där nere iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar