tisdag 4 januari 2011

Farliga Leksaker!

Leksaker är det visst överallt här hemma nu speciellt efter jul =) Men det är inte bara positivt, dom är ju farliga :P Det gör jätte ont att trampa på dom och så fick Malva en lekstol av mormor och morfar Micke i julklapp och jag vet inte hur många gånger jag har hållt på att snubbla över den. Den är ju ganska otymplig så den står ofta i vägen. Jag får väl börja ta upp den på hennes rum när hon inte använder den, det kommer bli ett jäkla farande med den upp och ner eftersom hon bara sitter i den när vi är nere. Men jag kanske slipper slå ihjäl mig på den då iaf :P

Den här lekstolen är det jag pratar om :)
Erika har fortfarande inte hört av sig än men det gör inget för när Malva somnade för en stund sedan passade jag på att damsuga på undervåningen efter jag hade diskat :) Så nu känns det lite trevligare :)

Jag har också nu lovat att jag ska skriva ett inlägg om vad jag har gjort sen studenten. Efter en kommentar på bloggen från en klasskompis :) Så när jag har tänkt efter vad jag nu har gjort under dom här 4,5 åren så kommer det komma ett sådant inlägg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar