fredag 21 januari 2011

Hur nöjd som helst!

I mars ska vi på Malvas syssling Sagas dop och jag har haft lite idéer på doppresenter men nu har jag hittat den perfekta :) Jag är hur nöjd som helst =D Jag får lägga upp en bild efter dopet, så att inte hennes föräldrar ser det innan :P Jag längtar som bara den till dopet. Tanken är att vi ska åka upp på fredagen och stanna till söndagen så att vi får lite mera tid att ses iaf :D Det ska bli hur mysigt som helst <3

Igår var vi några mammor med barn som träffades hemma hos Emelie och det var också mysigt och jätte trevligt :) Vi skulle komma fram till en ny dag och då skulle vi vara hemma hos Emma :) Dom är så söta alla barn och det är så kul att se hur dom växer :) Snart kan dom nog leka med varandra ;)
Jag tog en promenad till Emelie så nu har det blivit två långpromenader två dagar på raken. Skönt det, men idag känner jag mig ganska trött så jag känner för att bara vara inne idag och greja. Damsuga behövs verkligen på undervåningen :/

Jag och mamma var iväg en sväng igår kväll till Karlssons och Kvantum. Jag passade på att köpa en ny lampskärm till min lampa i vardagsrums fönstret och en förvaringslåda som jag har tänkt att lägga alla Malvas kläder som har vuxit ur, så det skulle jag också behöva ta tag i idag :)

Ikväll ska vi hem till Malvas farmor och farfar som kom hem från Thailand igår kväll efter att ha vatt där i 3 veckor. Så det ska bli kul att träffa dom :)

1 kommentar:

  1. Sv: Åh, sån tur att jag inte skrämdes ;p Ha en fin dag och trevlig helg på er nu, så hörs vi snart igen :) Kram

    SvaraRadera