torsdag 6 januari 2011

Bra Början.

Igår fick jag hem min fina almanacka som jag hade beställt och jag älskar den :) Tyckte att den blev riktigt fin :) och den har allt som jag vill ha i en almanacka :) När man beställde den fick man fylla i t.ex födelsedagar och sånt så det är redan förtryckt och jag valde att ha med en spalt längst ner som heter veckans förskola, där tänkte jag att jag kan fylla vilka tider Malva kommer gå på dagis sen i höst när det är tänkt att hon ska börja.


På kvällen när Danne hade kommit hem från jobbet åkte vi hem till Thess, Jonas & Kevin och åt Tacos och såg på film och hade det jätte trevligt :) Och igår gick det jätte bra med Malva hon satt hos Thess flera långa stunder och hon skrattade till och med åt henne :) Kevin är så söt när han ska klappa Malva och visa vart hennes näsa är och hålla henne lite i handen ibland :)  Men Malva är inte lika rolig tillbaka än, hon tittar mest på han och ser frågande ut :P Men det kommer nog inte dröja så länge innan dom kan leka med varandra :) Det blir roligt :) Så än så länge har vi haft en bra början på det här året tycker jag! Och nu när det är röd dag så är Danne ledig i 4 dagar så det känns lite lyxigt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar