måndag 27 september 2010

usch kallt

Idag är en sån där dag när jag går och fryser hela tiden, hur mycket jag än tar på mig så fryser jag, fast det kanske beror på att jag är så himla seg och trött idag :/ Ute är det kallt och blåsigt, jag och Malva fick gå ut till affären en sväng förut för jag hade visst ingen frukost hemma. Så jag fick packa ner Malva i sin fleeceoverall så att hon var riktigt omstoppad och inte frös :) Och eftersom våran lilla sötnos är så nyfiken av sig har vi ändrat läge i hennes vagn så att hon kommer upp en liten aning mer nu än innan så att hon ser lite mer, annars ligger hon bara och försöker få upp huvudet som att hon vill sätta sig och när inte det går så blir hon förbannad och skriker. Men nu är hon jätte nöjd, hon sitter självklart inte upp men hon ligger inte helt platt. Det märks på henne att hon vill vara med hela tiden, hon älskar att sitta i mitt knä och titta på allting och i babysittern sitter hon jätte bra och tittar nyfiket på allt hon ser :) Nu sover hon middag och jag är jätte trött så det skulle vara skönt att lägga sig bredvid henne och somna en stund, men jag har för mycket saker som jag ska ta tag i tänkte jag, så det får bli senare isf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar