lördag 18 september 2010

Kalas helg!

Jaha då var det redan dags att fylla år igen, fyller ju inte förens i morgon men hela dagen idag blir det kalas och hela dagen i morgon, så jag vet vad jag gör den här helgen :P Idag vid 13 tiden kommer pappa och hans familj och sen kl 17 kommer mamma och min familj där. I morgon på förmiddagen kommer dannes familj och efter kl 16 kommer min låtsas bror Johan och hans tjej. Tyvärr har vi fortfarande för litet för att alla ska få plats samtidigt, vi flyttar till större hela tiden men det hjälper tydligen inte :P

Igår kom Erika och Isa hit på en fika och sen gick vi ut och gick en långpromenad <3 Jag märkte att Malva gjorde en sak som jag aldrig har sett henne göra förut, hon försökte sätta sig upp i vagnen! jag såg hur hon riktigt ansträngde sig för att dra upp huvudet :P  Hon är för söt min lilla prinsessa <3
Det är så härligt med dessa långa promenader när man bara går och pratar så rätt som det är har man kommit jätte långt =) Blir nog inte lika kul i vinter sen, men då får lilla skruttan åka pulka ist ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar