måndag 20 september 2010

Seg måndag

Usch idag är jag riktigt trött, kanske för att jag fick gå upp klockan 3 i natt för att Malva var hungrig. Hon brukar ju nästan aldrig vakna mitt i nätterna, fast hon har varit lite förkyld och täppt i näsan stackarn så vi har fått köra med koksaltlösingsdroppar på henne och nu tycker jag att hon börjar bli bättre. Men det kan ju vara därför hon vaknar mitt i natten. Jobbigt är det i alla fall när man inte är van :P Eller så kanske det beror på allt kalasande i helgen från morgon till kväll i stort sett, hon sov faktiskt mycket på dagen igår nu när jag tänker efter. Jag hoppas i alla fall på att hon sover hela natten den natten som kommer nu :) Inte för att hon är jobbig på något sätt, hon äter och jag byter blöja på henne så somnar hon om med en gång :) Haha men jag som sagt är jätte trött :p


Jag är helnöjd med helgen som har varit nu, jag fick precis det jag ville ha och inget annat :) perfekt!
Av min pappa och syskon fick jag presentkort som jag hade önskat mig =)
av mamma, Micke och Sofie fick jag presentkort och en betjänt att ha i sovrummet som man kan "slänga" av sig kläderna på :P Den var efterlängtad ;)
av Sofie fick jag ett fint armband 
av Henric och Jossan presentkort.
Johan och Jenny en vit tubhalsduk, jätte fin och gosig :D
Dannes syster och familj en STOR bunke som jag kan ha när jag bakar bullar så det får plats med dubbel sats ;)
Dannes föräldrar hade jag också önskat mig en betjänt av för jag ville ha två så att vi kan ha varsin :) men dom hittade ingen så jag fick pengar till en ist :)
Dannes farmor och farfar fick jag pengar av
Och så fick jag massa fina blommor =) Tack så jätte mycket allihopa :D

Någon kanske har noterat att jag inte har nämnt att jag har fått något av Danne :P Det har jag inte heller.. än.. Förutom att han och Malva sjöng för mig på morgonen och gjorde fin frukost :) Det jag ska få av honom är inte färdigt än, vi har varit nere på stan och beställt ett Thomas Sabo halsband och en namnbricka som hänger ner där det står MALVA :D jag längtar tills jag får mitt fina halsband <3

Nu tror jag förresten att det ska gå att kommentera min blogg utan att man måste vara inloggad på något konto

3 kommentarer:

  1. Tack så himla mycket för igår!!!!
    Frida och Olivia.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket själva :) Jag har sagt till danne att jag tycker vi ska komma och hälsa på er snart, men den här årstiden har han ju jämt så mycket för sig. Men vi ska klämma in någon dag tänkte vi :) Hur ofta jobbar du helg?

    SvaraRadera
  3. JAg är hel ledig 1 av 4 helger. Men annars så jobbar jag fredag, lördag eller söndag de övriga helgerna. Men bara att slå en pling så får vi se hur jag jobnbar. Ni är alltid välkomna. Då kan ni ju titta på lite saker om det är något ni vill låna.

    SvaraRadera