tisdag 21 september 2010

blir tokig på alla mygg!!

Usch just nu kan man säga att jag hatar mygg. Fy fan rent ut sagt, men det går ju knappt att gå ut ens förens man blir helt uppäten av dom små kräken. Och även att jag har myggnätet på vagnen så lyckas några alltid ta sig in till Malva :( suck.. Snart känner jag inte för att gå ut längre om det inte blåser som tusan, regnar eller har kommit snö. Eller så får jag väl springa med vagnen för att dom inte ska äta upp oss. Ne fy tusan för mygg säger jag!

Igår var jag och Malva ute och gick en sväng med Malvas mormor och hennes hund Sigge. Men tack vare myggen var det inte alls skönt med promenad, vi vart kvar hemma hos mormor hela dagen tills danne kom hem från jobbet då åkte vi ner till stugan och var där hela kvällen. Malva var på jätte bra humör och satt och log mot gammelfarmor och gammelfarfar hela tiden :)

Idag ska jag och Malva hitta på något skoj med Emelie och Leia, får se vad det kan bli :D

Så måste jag ju säga att Malva har fått sin lekmatta som jag ville ha från Ikea, min underbara kusin vitamin var så snäll och köpte hem en åt henne när hon var där i lördags :) Tusen tack <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar